Prijava izgube ali zlorabe kartice

Prikaži manj
Prikaži več

Ob izgubi ali kraji kartice vas prosimo, da se nemudoma obrnete na servisni center Bankart na telefonsko številko 01 / 583 41 83. Tam vam bodo usposobljeni delavci pomagali pri reševanju problemov.

Kaj je brezstično plačevanje?

Prikaži manj
Prikaži več

To je plačevanje brez fizičnega kontakta med plačilno kartico in POS terminalom. Za izvedbo take transakcije morata biti tako plačilna kartica kot POS terminal opremljena s t.i. NFC (Near Field Communication) tehnologijo. Navadno gre za plačila manjših vrednosti, brez dotika in vnosa osebne PIN številke. Plačila večjih vrednosti je potrebno potrditi z vnosom PIN številke.

Za plačilo, do vključno 50,00 evrov, na POS terminalu na prodajnem mestu v Sloveniji od 01.06.2022 ne bo več potreben vnos PIN številke.

Katere kartice Primorske hranilnice so opremljene z brezstično tehnologijo in kako jih prepoznate?

Prikaži manj
Prikaži več

Z brezstično tehnologijo so opremljene vse kartice, ki jih izdaja Primorska hranilnica Vipava d.d.. Prepoznavne so po tem, da so izdelane na karticah s prenovljeno grafično podobo in opremljene z znakom  za brezstičnost.

Prva uporaba brezstične kartice

Prikaži manj
Prikaži več

Vsaka prva uporaba brezstične kartice mora biti stična. To pomeni, da je potrebno kartico, ne glede na višino zneska, vstaviti v režo POS terminala in transakcijo potrditi z vnosom osebne PIN številke.

Kje lahko plačujete brezstično?

Prikaži manj
Prikaži več

Brezstično plačilo lahko opravite na POS terminalih, ki so opremljeni z znakom  za brezstično plačevanje z brezstičnimi karticami.

Prikaži več