Vipava, 11. 06. 2025

Spoštovani,

Zadnje zaznano lažno sporočilo navaja, da je za uporabo spletne banke potrebna ponovna aktivacija uporabniškega računa. V elektronskem sporočilu, ki naj bi ga poslala Primorska hranilnica Vipava d.d., je vključena lažna povezava, prek katere goljufi želijo pridobiti vaše osebne podatke.

Gre za poskus spletne prevare.

Od prejemnika želijo pridobiti občutljive podatke – identifikacijske elemente za dostop do poslovne spletne banke. Vsebina lažnega elektronskega sporočila uporabnike zavaja, da je za uporabo spletne banke potrebna ponovna aktivacija uporabniškega računa, in jih poziva k ponovni aktivaciji prek lažne povezave, ki vodi na ponarejeno spletno stran.

Poudarjamo, da hranilnica nikoli ne bo zahtevala:

  • Posodobitev aplikacije preko povezave prejete v e-sporočilu ali SMS-u.Zaupate lahko zgolj sporočilom in obvestilom, ki jih prejmete neposredno v mobilno ali spletno banko.
  • Vaših osebnih podatkov ali gesel prek e-pošte, SMS sporočil ali telefonskih klicev.

Kako ukrepati, če prejmete sumljivo sporočilo ali klic?

  • Posredujte ga na info@phv.siin ga nato izbrišite.
  • Ne klikajte na povezave in ne vnašajte osebnih podatkov.
  • Potrdite samo tiste spletne plačilne zahtevke, ki ste jih vnesli sami.
  • Če niste prepričani, ali je sporočilo ali klic pristen, nas kontaktirajte na info@phv.si ali nas pokličite na (05) 366 45 00.

Hvala za vašo previdnost.

Primorska hranilnica Vipava d.d.

Nasveti in priporočila

Vas zanima več o spletnem bančništvu, osebnih ali poslovnih financah ali morebiti o finančni varnosti? Spremljate naš blog in odkrijte uporabne nasvete za lažje upravljanje vaših financ.